כל אדם שהקים עסק או מתכנן להקים עסק חולם על הרגע בו יצליח בגדול. העסק שלו הוא שם דבר בתחום, נחשב לאחד העסקים החזקים והאמינים בתחומו, מקבל אליו לקוחות חדשים רבים מדי יום, עסקאות רבות, הכנסה גבוהה וחלומות שמתגשמים. אין בעל עסק שהתמונה הזו לא חקוקה במוחו, לפחות בתחילת הדרך. כדי להגשים את המטרות הללו צריך למתג ולפרסם את העסק בצורה נכונה ומקצועית. כמו שחברת https://www.gnss.co.il/ אומרת לנו "הכול אפשרי אם רק עובדים נכון ולאורך זמן". עבודה נכונה ומקצועית מתחילה במיתוג העסק ובניית אסטרטגיית פרסום נכונה מבוססת על תנאי המיתוג הנדרשים לאותו עסק.
מהו בכלל מיתוג?
המילה מיתוג עשויה לבלבל אנשים רבים, כולל בעלי עסקים שלרוב מקימים עסק ללא ידע מקדים בנושא או מחקר מעמיק באיך לנהל עסק. המונח מיתוג מתייחס לאופן שבו הקהל מכיר וזוכר אתכם. בניית מותג היא עבודה סיזיפית, מקצועית ונכונה לאורך זמן. מיתוג עסקי הוא הליך המתקשר לכל חלק וחלק בעסק שלכם ולא רק לעיצוב גרפי כזה או אחר, אלא למסרים הפרסומיים שלכם, לשירותים שלכם, למוצרים שלכם, לעטיפה של המוצר, למאמרים באתר שלכם ואפילו לשירות הלקוחות שאתם והעובדים שלכם מספקים.
בניית אסטרטגיית פרסום נכונה:
האינטרנט פתח בפנינו אינספור אפשרויות נהדרות לשים את תקציב הפרסום שלנו במקום נכון כדי להגביר את החשיפה למותג שלנו, להביא לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות. בהתאם לצמיחה נוכל להרחיב את הפעילות בפלטפורמות נוספות ואזורים נוספים. כל טכניקת פרסום דורשת כסף, זמן ומשאבים ולכן חשוב להתמקד תחילה בפלטפורמה אחת או שתיים. כאשר תקבלו תוצאות תרחיבו את הפעילות. איך לבחור את הפלטפורמה הנכונה להשקיע בה כדי שבמוקדם או במאוחר גם תניב תוצאות יפות? לצורך כך יש לבנות אסטרטגיית פרסום נכונה.
מחקר שוק ואפיון קהל היעד שלכם:
פייסבוק, גוגל, יוטיוב, פרסום ממומן, קידום אורגני, שיווק בווידיאו, פרסום ברשתות החברתיות, שיווק במייל ואינספור אפשרויות נוספות עומדות בפניכם. איך תחליטו היכן לשים את התקציב שלכם? בצעו מחקר שוק ואפיינו את קהל היעד שלכם. מחקר השוק יכלול את המתחרים שלכם. גלו מה הם עושים, אילו שירותים ומוצרים הם מקדמים ובאיזו דרך, היכן הם משקיעים יותר בפרסום ואילו מסרים שיווקיים הם מבצעים. לאחר מכן בדקו מה הייחודיות שלכם שיכולה לגרום ללקוח להעדיף אתכם על פני המתחרים שלכם. אפיינו את קהל היעד שלכם והיכן הוא עשוי להיות באינטרנט. האם זה בגוגל? פייסבוק? אולי במקום אחר. בהתאם לכך בנו את תוכנית הפרסום שלכם.