קידום אתרים בגוגל
  • דף בית
  • בלוג
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג
  • צור קשר
קידום אתרים בגוגל
  • דף בית
  • בלוג
  • צור קשר
  • דף בית
  • בלוג
  • צור קשר
בלוג
ראשי » בלוג (עמוד 9)
מיתוג ופרסום באינטרנט לעסקים – התחילו פה
בלוג
20/11/2022 11:07 סגור לתגובות על מיתוג ופרסום באינטרנט לעסקים – התחילו פה admin

מיתוג ופרסום באינטרנט לעסקים – התחילו פה

כל אדם שהקים עסק או מתכנן להקים עסק חולם על הרגע בו יצליח בגדול. העסק שלו הוא שם דבר בתחום, נחשב לאחד העסקים החזקים והאמינים בתחומו, מקבל אליו לקוחות חדשים רבים מדי יום, עסקאות רבות, הכנסה גבוהה וחלומות שמתגשמים. אין בעל עסק שהתמונה הזו לא חקוקה במוחו, לפחות בתחילת הדרך. כדי להגשים את המטרות הללו צריך למתג ולפרסם את העסק בצורה נכונה ומקצועית. כמו שחברת https://www.gnss.co.il/ אומרת לנו "הכול אפשרי אם רק עובדים נכון ולאורך זמן". עבודה נכונה ומקצועית מתחילה במיתוג העסק ובניית אסטרטגיית פרסום נכונה מבוססת על תנאי המיתוג הנדרשים לאותו עסק. 

מהו בכלל מיתוג?

המילה מיתוג עשויה לבלבל אנשים רבים, כולל בעלי עסקים שלרוב מקימים עסק ללא ידע מקדים בנושא או מחקר מעמיק באיך לנהל עסק. המונח מיתוג מתייחס לאופן שבו הקהל מכיר וזוכר אתכם. בניית מותג היא עבודה סיזיפית, מקצועית ונכונה לאורך זמן. מיתוג עסקי הוא הליך המתקשר לכל חלק וחלק בעסק שלכם ולא רק לעיצוב גרפי כזה או אחר, אלא למסרים הפרסומיים שלכם, לשירותים שלכם, למוצרים שלכם, לעטיפה של המוצר, למאמרים באתר שלכם ואפילו לשירות הלקוחות שאתם והעובדים שלכם מספקים. 

בניית אסטרטגיית פרסום נכונה:

האינטרנט פתח בפנינו אינספור אפשרויות נהדרות לשים את תקציב הפרסום שלנו במקום נכון כדי להגביר את החשיפה למותג שלנו, להביא לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות. בהתאם לצמיחה נוכל להרחיב את הפעילות בפלטפורמות נוספות ואזורים נוספים. כל טכניקת פרסום דורשת כסף, זמן ומשאבים ולכן חשוב להתמקד תחילה בפלטפורמה אחת או שתיים. כאשר תקבלו תוצאות תרחיבו את הפעילות. איך לבחור את הפלטפורמה הנכונה להשקיע בה כדי שבמוקדם או במאוחר גם תניב תוצאות יפות? לצורך כך יש לבנות אסטרטגיית פרסום נכונה. 

מחקר שוק ואפיון קהל היעד שלכם:

פייסבוק, גוגל, יוטיוב, פרסום ממומן, קידום אורגני, שיווק בווידיאו, פרסום ברשתות החברתיות, שיווק במייל ואינספור אפשרויות נוספות עומדות בפניכם. איך תחליטו היכן לשים את התקציב שלכם? בצעו מחקר שוק ואפיינו את קהל היעד שלכם. מחקר השוק יכלול את המתחרים שלכם. גלו מה הם עושים, אילו שירותים ומוצרים הם מקדמים ובאיזו דרך, היכן הם משקיעים יותר בפרסום ואילו מסרים שיווקיים הם מבצעים. לאחר מכן בדקו מה הייחודיות שלכם שיכולה לגרום ללקוח להעדיף אתכם על פני המתחרים שלכם. אפיינו את קהל היעד שלכם והיכן הוא עשוי להיות באינטרנט. האם זה בגוגל? פייסבוק? אולי במקום אחר. בהתאם לכך בנו את תוכנית הפרסום שלכם.

קרא עוד ←
מדוע חשוב שתהיה מחלקת משאבי אנוש בחברה שלכם?
בלוג
17/09/2022 14:06 סגור לתגובות על מדוע חשוב שתהיה מחלקת משאבי אנוש בחברה שלכם? admin

מדוע חשוב שתהיה מחלקת משאבי אנוש בחברה שלכם?

מחלקות משאבי אנוש אחראיות על גיוס עובדים, פיטורין והדרכה. הם גם עובדים עם ההנהלה כדי להבטיח שלחברה תהיה סביבת עבודה בריאה. תפקידה של מחלקת משאבי אנוש הוא לדאוג ליחס הוגן ומכבד לעובדי החברה.

על פי חברת היי בוב מחלקת משאבי אנוש היא עמוד השדרה של כל ארגון. היא אחראית על גיוס, הכשרה ופיתוח צוות עובדים, ניהול הטבות ותגמול, מתן תמיכה במונחים של פיתוח קריירה, אימון והדרכה. מחלקות משאבי אנוש יכולות גם לעזור למשוך כישרונות חדשים באמצעות שימוש בקמפיינים לגיוס או על ידי מתן הזדמנויות לצמיחה בקריירה.

מחלקות משאבי אנוש אחראיות גם על תרבות החברה וערכיה. הם יוצרים סביבה חיובית בכך שהם מוודאים שתרבות החברה מותאמת לאסטרטגיה שלה, כך שלעובדים יש מוטיבציה לעשות את המיטב.

תהליך גיוס מיקור חוץ

תהליך גיוס מיקור חוץ יכול להיות דרך מצוינת לייעל את מחלקת משאבי האנוש. תהליך הגיוס במיקור חוץ עוסק לא רק במיקור חוץ של תהליך הגיוס, אלא גם במיקור חוץ של צוות הגיוס. מיקור חוץ של משאבי אנוש יכול להיות דרך מצוינת לחסוך כסף וזמן. 

הרבה מחלקות משאבי אנוש מבצעות מיקור חוץ של תהליך הגיוס לסוכנויות חיצוניות. זוהי דרך חסכונית להעסיק עובדים, שכן החברה לא צריכה להשקיע זמן ומשאבים בגיוס עובדים.

המשמעות היא שבמקום להחזיק צוות משאבי אנוש פנימי, חברות משתמשות בסוכנות חיצונית כדי לטפל בצרכי הגיוס שלהן. לטענת חברת היי בוב תהליך גיוס מיקור חוץ הופך פופולרי מסיבות רבות:

– זה חוסך הרבה זמן וכסף על חוזים ארוכי טווח עם סוכנויות יקרות

– זה עוזר לחברות להתמקד במה שהן עושות הכי טוב – עסקי הליבה שלהן

– הוא מספק גישה למאגר של כישרונות מתעשיות שונות

קרא עוד ←
האם להסרת תוצאות מגוגל יש קשר להצלחה של העסק?
בלוג
15/07/2022 13:23 סגור לתגובות על האם להסרת תוצאות מגוגל יש קשר להצלחה של העסק? admin

האם להסרת תוצאות מגוגל יש קשר להצלחה של העסק?

כשאתם יוצאים לדרך עם עסק חדש אתם מתפללים ומקווים בכל יום מחדש שהוא יצליח, ישגשג, יגיע לכמות גדולה של לקוחות ויניב לכם יופי של תמורה והכנסה. בדרך להצלחה הזו אתם עלולים להיתקל בלא מעט מכשולים שעלולים לפגוע במוניטין שלכם, ולכן אתם צריכים להיות עם האצבע על הדופק באופן קבוע ולהבטיח שהמוניטין הזה נקי, חיובי וללא כל רבב. הסרת תוצאות מגוגל היא אחת הפעולות שיעזרו לכם להישאר עם האצבע על הדופק, אבל רק בעלי עסקים מעטים יודעים איך לעשות אותה. רוצים לגלות את הסודות שמאחורי הקלעים שיעזרו לכם לתפעל את העסק בהצלחה? הנה כמה דברים שיוכלו לעזור.

הסרת תוצאות מגוגל – מהלך קריטי להצלחה

אז ראשית כל חשוב לציין שלהסרת תוצאות מגוגל יש קשר ישיר להצלחה של העסק שלכם. תוצאות חיפוש שמובילות למגוון ביקורות, פסקי דין, תגובות שליליות ועוד הן תוצאות שיכולות לפגוע בצורה משמעותית בהצלחה של העסק שלכם, וחבל. אז מה עושים? ובכן, הסרת תוצאות מגוגל היא התשובה.

כדי לבצע הסרת תוצאות מגוגל תוכלו לנקוט באחד מכמה אמצעים שונים:

  1. להעלות תכנים חדשים ורלוונטים שקשורים לעסק שלכם, כדי לדחוק את התוצאות השליליות אל עמודי החיפוש הבאים של גוגל, אליהם מגיעים מעט מאוד גולשים אם בכלל.
  2. לפנות לגוגל או לבעלי האתר הרלוונטי בבקשה להסיר את התוצאה. ייתכן ותתבקשו לשלם עבור המחיקה וייתכן שגם לא תיענו כלל.
  3. לפנות לסוכנות דיגיטל שתעשה את כל זה בשבילכם.

הכירו את חברת BETTER

חברת BETTER היא אחת החברות המובחרות והבולטות ביותר בשוק סוכנויות בדיגיטל. החברה תוכל להעניק לכם שירותי הסרת תוצאות מגוגל בצורה המקצועית והאיכותית ביותר, אז פנו אליה עוד היום.

קרא עוד ←
איך עושים שיווק ברשתות החברתיות?
בלוג
03/03/2022 11:11 תגובה אחת admin

איך עושים שיווק ברשתות החברתיות?

מה עדיין לא נאמר על שיווק ברשתות החברתיות? הוא מקפיץ עסקים מנקודה אחת לנקודה הרבה יותר גבוהה, הוא מוביל להעלאת כמות העוקבים והפיכתם ללקוחות בטווח הארוך, הוא קריטי להצלחת העסק ויש לו תפקיד חשוב בהפיכת העסק למותג. כל אלו יכולים להתרחש אך ורק בתנאי ששיווק ברשתות החברתיות נעשה בצורה מקצועית ושקולה, אז איך בעצם עושים את כל זה? יצאנו לבדוק האם שיווק ברשתות החברתיות הוא דבר שיכול להיעשות על ידי כל אדם או רק על ידי אנשי מקצוע, והנה כמה תובנות שחזרנו איתן ממסע החיפוש.

שיווק ברשתות החברתיות – לא פשוט לוחצים "POST" וסיימנו

מאחורי שיווק ברשתות החברתיות עומדים לא מעט עקרונות חשובים. מי שלא מכיר את העקרונות האלו ולא פועל על פיהם, עלול לייצר מצב שבו שיווק ברשתות החברתיות לא רק שלא פועל לטובתו, אלא גם פועל לרעתו.

הנה כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מדברים על שיווק ברשתות החברתיות:

  1. מי קהל היעד? פילוח של קהל היעד יכול לסייע משמעותית לשיווק ברשתות החברתיות, כדי לדעת איפה לשווק ומתי.
  2. שעות פעילות – שיווק ברשתות החברתיות חייב לקחת בחשבון את שעות הפעילות החזקות יותר לעומת אלו החלשות יותר. בהתאם לשעות הפעילות ניתן לייצר שיווק ברשתות החברתיות שמגיע לחשיפה גבוהה, ולהגדיל את העסק בצורה ברורה.
  3. תוכן – התוכן עומד במרכזו של שיווק ברשתות החברתיות. תוכן בעל ערך, מעניין ומסקרן ימשוך עוד ועוד עוקבים, שאולי בעתיד יהפכו גם ללקוחות.

שיווק ברשתות החברתיות – לבד או עם אנשי מקצוע?

התשובה לשאלה הזו היא חד משמעית אנשי מקצוע. על מנת ששיווק ברשתות החברתיות יוכל להיות מוצלח, יש צורך בשליטה במגוון כלים רלוונטים, ובינינו, בתור בעלי עסקים, אין לכם באמת זמן להשקיע עכשיו בלמידה של תחום חדש.

ברגע שתקבלו ליווי מטעם אנשי מקצוע, תוכלו לתת להם את המנדט לעסוק בשיווק ברשתות החברתיות של העסק שלכם, ואתם תוכלו להתפנות לניהול העסק שלכם בפועל. צרו קשר עם חברת טופה ותוכלו להנות משיווק ברשתות החברתיות ברמה הגבוהה ביותר שיש היום בארץ.

קרא עוד ←
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
פוסטים אחרונים
  • אסטרטגיות קידום באינטרנט לאנרגיה ירוקה – הלקחים מבזן
  • פיתוח אתר תדמית לחברת נדלן
  • קידום חברות אנרגיה ירוקה באינטרנט – המקרה של בזן
אודות החברה

חברתנו עוסקת בתחום השיווק והבניה מעל עשור, וגאה בתוצאות. למידע נוסף בקרו בדף אודות.

כל הזכויות שמורות
גלילה לראש העמוד