5 דברים שיש לדעת לפני תהליך קידום אתרים - גולן seo

5 דברים שיש לדעת לפני תהליך קידום אתרים - גולן seo

קידום אתרים אורגני, איננו עניין של מה בכך. עם אין לך את הידע הנדרש לעולם לא תשיג תוצאות לטווח הארוך, וחשוב מאוד יהיה ליצור קשר עם חברה לקידום אתרים מקצועית ואמינה, שתדע במדויק כיצד מבצעים את העבודה. הקידום האורגני בניגוד לממומן, הוא קידום טבעי שמשיג לנו יותר תוצאות, כשאחת המטרות העיקריות היא שהאתר שלכם ימצא כמה שיותר גבוה בעמוד הראשון בגוגל. הגולשים נוטים להיכנס לאתרים הנמצאים בתוצאות החיפוש הראשונות, ולעיתים רבות זונחים את החיפוש בדפים המשניים.
 

5 דברים שיש לדעת עוד לפני שמקדמים אתר:

  1. מילות מפתח - ישנה חשיבות רבה למילות המפתח. לא ייתכן מצב כזה שמילות המפתח לא ימצאו בתכנים של הדף שברצוננו לקדם. מילות מפתח חייבות להופיע בבירור באתר והכל בצורה שהינה מדויקת. ביטויי המפתח הם בדיוק מה שהגולשים מחפשים בגוגל וכאשר הם מדויקים הסבירות שהם יגיעו לאתר שלכם הינה גבוהה יותר. גוגל לבד, לא יוכל להבין מהו ביטוי המפתח החשוב לכם מכל.
אנחנו חייבים לכוון את גוגל בצורה מובנת וקלה. בשביל ליצור קידום אפקטיבי.
הערות: עוד לפני תהליך הקידום, מומלץ לעשות שיעורי הבית, הכוונה למחקר מילות מפתח מעמיק.


 
  1. אופטימיזציה למנועי החיפוש - גם האופטימיזציה חשובה מאין כמותה. מטרתה היא שהאתר ימצא ב- 3 התוצאות הראשונות לפחות. קידום אורגני שהינו קידום טבעי, הוא המומלץ ביותר. יש להתאים את האתר לאותם תנאים שקובע מנוע החיפוש. כאשר האתר פועל על פי התנאים הנכונים, הן בכל הקשור לתוכן הנמצא באתר והן בכל הקשור לבניית קישורים, שיובילו את הגולש לאתר, הסיכוי להימצא במעלה דפי תוצאות החיפוש הינו גבוה יותר. יש להקדיש תשומת לב לתכנים הנמצאים באתר אבל גם לתכנים אשר מובילים לאתר, כלומר תכנים חיצוניים. במילים אחרות הקפידו על הכללים ועבדו ע"פ האתיקה המקצועית של גוגל.
     
  2. מאמרים - קידום האתר באמצעות מאמרי תוכן תורם רבות להצלחתו. את מאמרי התוכן הכוללים מילות מפתח רלוונטיות, כותבים אנשים מקצועיים ויצירתיים, הכל נעשה בצורה מובנת, אין מדובר כאן על מאמר עיתונאי. המאמרים תפקידם הוא גם להניע לפעולה. הם חייבים ליצור עניין וערך מוסף אצל הגולש, להיות כתובים בגובה העיניים בהתאם לקהל היעד, כתיבה שיווקית אגרסיבית, עלולה לגרום רק לנזק מאשר תועלת עבור הגולש, וחשוב מאוד שהם יתאימו במדויק לתוכן האתר עצמו. ככל שהתוכן ארוך, מקורי ואיכותי יותר, גוגל יאהב אותו יותר, למנוע חיפוש יש נטייה כזאת שהוא אוהב "להעניש" אתרים עם מאמרים שאינם מקוריים, מעניינים, או חלילה וחס מועתקים. כאן מדובר על עניין של ייהרג ובל יעבור, העונש בדרך כלל יבוא בעדכוני הפנדה השונים.
     
  3. טווח ארוך - את הקידום האורגני יש לתכנן לטווח הארוך. אין מדובר על דבר המתרחש ברגע ואפילו לא בחודש. הוא דורש חשיבה אסטרטגית וניתן לקדם אתר בצורה אורגנית במגוון שיטות. אז דיברנו כבר על כתיבת מאמרי תוכן, רצוי גם לבנות קישורים חיצוניים ורלוונטים שיובילו לאתר, וגם בתוך האתר עצמו, יש לבנות קישורים פנימיים. מומלץ מאוד לפעול בכל החזיתות. למשל להקים דף פייסבוק לאתר ולצבור כמה שיותר לייקים. לכתוב בלוג שיסקרן את הגולשים להתעניין בתכנים שלו. כזה בעל ערך מוסף עבור הגולשים. כל אלה יסייעו לקידום האורגני רבות כאשר המטרה היא שהאתר ימצא בדף התוצאות הראשון או אפילו בשלישה הפותחת של העמוד הראשון.
 
  1. תוכן עדכני - חשוב מאוד להכניס גם תוכן עדכני לאתר, לחדש אותו מידי שבוע או חודש, לא לתת לו לקפוא על שמריו. ואסור שיהיה זה תוכן סתמי, אלא כזה שיהווה ערך מוסף לגולשים. גם כאן, התכנים באתר חייבים להיות מקוריים, ועד כמה שיותר איכותיים. בהוספת תכנים לאתר, אין מדובר על מחיקת התכנים הקיימים, אלא יצירת תכנים חדשים ונוספים.
תגובות הוסף תגובה הוסף תגובה
1.
אחלה מאמר
08/09/16 20:30
מאת: ELI
תותח, מאמר איכותי, תמשיך כך!
 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק