קידום אתרים במנועי החיפוש - golan seo

קידום אתרים במנועי החיפוש


 



דבר אחד מעסיק היום את כל חברות קידום האתרים- מה עכשיו רוצה גוגל ? וכדי שתבינו למה מנוע החיפוש הזה כל כך חשוב למקדמי האתרים,ננסה להבין איך הוא פועל.


כל חברות קידום האתרים היום רוצות לדעת רק דבר אחד: מה עכשיו רוצה גוגל ? כי מה שהוא צריך, זה מה שהוא יקבל וכך תוכלו לעשות קידום אתרים במנועי החיפוש ובראשם בגוגל

מנוע החיפוש גוגל הוא תוכנה עצומה ומורכבת שבעצם באמצעותה נוצר קשר בין הגולש לבין עשרות אלפי האתרים ברשת. מכיוון שמדובר על עשרות אלפי אתרים ואף למעלה מכך, וכיוון שהגולשים בכל זאת מאוד ספציפיים בגלישה שלהם וממוקדי מטרה, על מנוע החיפוש גוגל לעזור להם להגיע לאתרים הרלבנטיים לחיפוש שלהם ואלה הם תוצאות החיפוש לאחר הקלדת נתוני החיפוש.

 

קידום אתרים במנועי החיפוש- למה זה חשוב ?

נתוני החיפוש המוקלדים בגוגל מכונים "מילות מפתח" משום שבאמצעותם מסוגל גוגל לפצח את סוגיית החיפוש, ולהציג בפני הגולש כמה אפשרויות בחירה שמתפרשות על פני הרבה מאוד עמודים ולעיתים גם מאות, תלוי על מה החיפוש ואם מילת המפתח היא למשל עבודה, אז גוגל יעשה בתוצאות החיפוש שלו אלפי אתרי עבודה, את כל מה שיש לו ברשת.

עכשיו למה גוגל יעלה בהתחלה חברה מסויימת והרבה אחריה למשל חברה אחרת. זה תלוי באופן שבו החברה הזו מקמפיינת את עצמה ברשת, ועד כמה גוגל מכיר אותה, עד כמה היא בולטת ומה האיכויות שלה. לפי כל הפרמטרים האלה מחליט גוגל היכן למקם אותה. 
   
כדי להצליח ולעשות קידום אתרים מקצועי צריך ראשית להבין, כי האתרים עצמם צריכים להיות אתרים מקצועיים, משום שהם לא יעלו בתוצאות גם אם תעשה להם קידום לרוחב ולאורך כי קידום אתרים במנועי החיפוש אפשר לעשות רק לאתרים שנבנו בקוד טכנולוגי מותאם למנועי החיפוש ושיש בהם את את כל האלמנטים, הכלים הטכנולוגיים, הקישורים, הניווט והתוכן הראוי שהופך אותם למקצועיים. אתר שלא נבנה בצורה מקצועית, שום קידום לא יעזור לו והוא לא יהיה בנוי לקידום ולא יוכל להמריא ברשת.


seo

קידום אתרים במנועי החיפוש הוא בעצם דרך התקשורת של האתרים מול מנועי החיפוש, אשר סורק את כל האתרים, מדרג (נותן להם ציונים) על עיצוב, בנייה והתאמה לטכנולוגיות, שם דגש רב על התוכן ומדרג אותו בהתאם. ככל שהאתר יהיה יותר מקצועי, יותר עמוס בתכנים טובים כתובים ברמה גבוהה, מעוצב בצורה המותאמת לו, עם סרגל ניווט וגלישה ידידותי לסביבה וקל לשימוש שמעניק לגולש חווית משתמש ומצליח להשאיר אותו באתר למשך זמן מסוים, כך יקבל האתר הזה ציון יותר גבוה מאתרים אחרים, ובגלל זה הוא ימוקם גבוה בתוצאות החיפוש.
 

יש היום 3 סוגי קידום אתרים: קידום ממומן, קידום אורגני וקידום באמצעות רשתות חברתיות. אתה צריך את כולם !!!

כידוע ישנם היום 3 סוגי קידום אתרים מקובלים.  קידום ממומן שהוא בעצם קמפיין פרסומי מלווה בבאנרים או מודעות, אשר מעבירים את הגולשים לאתרים הרלבנטיים.  קידום ברשתות החברתיות הנעשה בעיקר ע"י בלוגרים ואנשי שיווק שמביאים תנועה איכותית של גולשים לאתרים,  באמצעות שיווק באתרים ופורומים של קהלי היעד, וישנו קידום אורגני הנעשה באמצעות הפצת מאמרים בעלי תוכן מקורי ורלבנטי לנושא בדרך של יצירת רשת החלפות קישורים בין אתרים.

קידום אתרים במנועי החיפוש קשור לסוג הקידום שאתם עושים וגם לדרך בה אתם עושים אותו. תוכן למשל שמיועד רק לצרכי "קשקוש" מאמרים לקידום אורגני, ייפול מהר מאוד בדירוג של גוגל, כי גוגל הוא לא מטומטם והוא אוהב תוכן ותוכן איכותי. גם קידום ממומן צריך להיעשות בחוכמה שאם צריך להיות קשר ישיר בין תוכן הבאנר או המודעה לבין האתר, ואם למשל מדובר על מבצע מכירות של אתר מסויים כדאי מאוד שהבאנר יהיה על המצבע ספציפי ועל על האתר באופן כללי- שכן קידום ממומן הוא בדרך כלל על שיווק, מבצע, או אירוע מכירות שמתקיים בזמן אמת ומלווה בקמפיין הקידום הממומן.

זמן השהייה של גולשים באתרים, הוא פרמטר נוסף של קידום עסקים במנועי החיפוש. ואם לא השכלתם לעצב אתר ולצקת לתוכו תוכן ראוי, ספציפי וממוקד, עם חלוקה נכונה וברורה של תוכן שבנוי מכותרות, תתי כותרות ומידע ברור בשפה תקינה ובניסוח הולם, הגולש לא יישאר באתר הזה ויגלוש החוצה למתחרים...
מניתוח של מלות מפתח שבדרך כלל מכסימום מורכבות משלוש מילים, ניתן להבין לאיזה אינטנסיביות הכניסה הרשת את הגולשים. הם רוצים הכול כאן ומיד ומהר, והם לא ירשמו מחיר של טלוויזיה הם ירשמו: טלוויזיה מחיר, והם לא ירשמו: נעליים לכדורגל הם ירשמו: כדורגל נעליים, וזה ממש לא עברית אבל זו השפה של הגולשים להגיע כמה שיותר מהר לתוצאות וכמה שיותר מהר למחיר של כדורגל נעליים...



 
 
 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק