קידום אתרים באמצעות כתיבת תוכן - golan seo

קידום אתרים באמצעות כתיבת תוכן - golan seo


קידום אתרים באמצעות כתיבת תוכן מקצועי הכרחית לקידום אתר האינטרנט בצורה אפקטיבית.
השפעתה של התוכן על הקידום הכרחית מאוד, במאמר זה ננסה לנתח את שתי הסוגיות.

 

קידום אתרים ההמשך

במשך העשור האחרון ובכלל קידום אתרים אורגני לעסקים הפכה למרכיב הכרחי בכל אתר אינטרנט.
כל בעל אתר אינטרנט רוצה למשוך תנועה ולהביא יותר עבודה לאתר האינטרנט שלו.
ובאמצעות שירותי קידום אתרים נוכל לעשות זאת בצורה יעילה ואפקטיבית לזמן ממושך.

 

מהם מרכיבי קידום אתרים שחשוב לדעת


1. קישורים – הפרמטר החשוב מכל

מהם קישורים ולמה צריך אותם?
קישורים הם נותנים לאתר המרכזי כוח ובכך מושכים אותו לעבר התוצאות הראשונות.
הצורך בקישורים תמיד הכרחי בעת קידום האתר, למעשה כמעט בלתי אפשרי להתקדם בלעדיהם.
קישור הוא הפניה לאתר שאנחנו רוצים לקדם, מין המלצה שאנחנו נותנים לאתר המרכזי.
ככל שהקישור יהיה איכותי וחזק יותר ככה האתר המרכזי יתקדם בצורה רבה יותר.

2. אופטימיזציה למנועי חיפוש – תיצרו סימני דרך שגוגל מבין
אופטימיזציה למנועי החיפוש חשוב לא פחות מפרמטרים שונים בקידום האתר.
אנחנו מתאימים את האתר ואת התוכן למנועי החיפוש בשביל להדגיש להם נקודות.
לסלול להם את הדרך, ולהראות להם שהאתר מדבר במילת הביטוי שאנחנו רוצים לקדם.

3 פרמטרים שחשוב לשים להם דגש:
תוכן – מומלץ לכתוב 350 מילה בכל דף שאנחנו רוצים לקדם.
מילות מפתח – מומלץ להציג כ- 2-3% מתוכן הדף.
תמונות – מומלץ שתהיה תגית ALT עם מילת הביטוי בדף אשר אנחנו רוצים לקדם בגוגל.

3. רלוונטיות
רלוונטיות חווית המשתמש הינה הכרחית בקידום האתר, עם האתר שלנו נמצא כעת בעמוד הראשון בתוצאות 1-3 וחווית המשתמש שלנו יורדת יותר ויותר עם הזמן, מהר מאוד נמצא את עצמנו בתוצאות 5-10, גוגל הוא המנהל, הגולשים הם הלקוחות של גוגל הם לא נמלא פרט זה הגולשים שלנו יצאו במהירות מהאתר וגוגל יבין שלמרות הקישורים ושאר הפרמטרים האתר לא עומד בחוק הראשון שהוא חויית המשתמש, ולפי כך יש סיכוי גבוהה שהאתר ייפול בדירוגים.

3 פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם בעת נגישות חווית משתמש

תוכן – התוכן חייב להבריק להיות איכותי ומרענן, לתת ערך ומסר עבור הגולשים.
תמונות – מומלץ להציג תמונות מרהיבות ומדהימות שימשכו את העין של הגולשים.
וידאו – וידאו מושך תשומת לב רבה, ומעביר מסר בצורה חד משמעית.
מלבד זאת הוידאו משאיר את הגולשים זמן ארוך יותר מאשר קריאת תוכן.
 
 
 
קידום אתרים באמצעות כתיבת תוכן
 
 

כתיבת תוכן

במשך שנים רבות ובכלל תמיד התוכן היה סוג של מלך.
הוא רענן, ייחודי, מקורי, ובעל ערך. ולא ניתן להחליפו. (טוב, חוץ משיווק בוידאו)

למה בכלל כדאי לנו לכתוב תוכן באתר?

רענון ופעילות ממושכת
תמיד טוב ורצוי להראות לגוגל ולגולשים שלנו שהאתר שלנו מתעדכן על בסיס שבועי \ חודשי.
הגולשים יעריכו וכמובן מנוע החיפוש של גוגל מאוד יעריך.

שיווק בתוכן
באמצעות התוכן בשילוב רצוי עם וידאו, נוכל למכור בצורה שיווקית את המוצרים שלנו לקהל הגולשים.
או בקיצור "להפוך גולשים ללקוחות"


קידום ביטוים נוספים
נוכל לקדם ביטוים נוספים עם תכנים חדשים שנעלה – זה יביא תנועה ולידים רבים יותר.

מיתוג בקטע אחר
עם ניצור בלוג, ונכתוב פעם בשבוע מאמרים איכותיים שאנשים באמת אוהבים, ניצור קודם כל רשימת תנועה \ תפוצה של אנשים שבאמת אוהבים את מה שאנחנו כותבים, וייתכן שחלקם יהפכו ללקוחות. ניצור באז רציני ברשת האינטרנט, ועוד המון.

לסיכום:
קידום אתרים עם שילוב אפקטיבי של כתיבת תוכן יכולה לעשות את האתר שלנו צבעוני וייחודי יותר.
וכמובן שזה יתרום לתהליך המיתוג וקידום האתר שלנו ברשת האינטרנט.


 
 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק