מדוע בעלי עסקים חוששים מכישלון קידום אתרים ומה עושים בנידון?

מדוע בעלי עסקים חוששים מכישלון קידום אתרים ומה עושים בנידון?

מדוע בעלי עסקים חוששים מכישלון קידום אתרים ומה עושים בנידון?
כל בעל עסק שיש לו אתר אינטרנט, יהיה מעוניין בראש ובראשונה לקדם את האתר במנועי החיפוש השונים כאשר הראשי מביניהם הוא גוגל. הרי בסופו של דבר, אם מדובר על אתר עסקי, הוא חייב גם להיות רווחי, שכן אם לא, הוא החטיא את המטרה. השאיפה העיקרית היא לזהות את קהל היעד ולהביא אותו לאתר, להתעניין במוצרים ולרכוש אותם.

בחירת חברה לקידום אתרים איננה עניין של מה בכך. קיימות לא מעט חברות המבטיחות לבעל העסק הצלחה מכאן ועד להודעה החדשה, ובסופו של יום זה כלל איננו קורה. ישנם הרבה אנשי עסקים שכבר נכוו עם חברות קידום, ולעיתים הם חוששים לחפש חברה אחרת, שמא יחוו את אותה החוויה. נוצר מצב, שבעלי העסקים חוששים מיצירת קשר עם חברות האמונות על קידום אתרים, הם מהססים ולא תמיד מצליחים להבין מה יהיה שונה הפעם? אולי הכישלון יחזור על עצמו? אולי שוב ישליכו את כספם לריק ולא יגיעו לתוצאות המיוחלות?

מה כן יגרום לבעלי עסקים לבטוח בחברות קידום?
כאשר בעל עסק פונה לחברת קידום אתרים הוא מצפה ממנה לכמה דברים. הוא רוצה להריח אמינות. לעיתים הגישה של החברה איננה נכונה, הדיבור איננו נעים ואדיב. הלקוח מצפה להרגיש שהוא כאן המלך ולא אלה המייצגים את החברה. שהוא העיקר, וכפועל יוצא, הצלחתו היא גם הצלחתם. בנוסף, רבים מבעלי העסקים חשים שחברת הקידום עוסקת רק במכירה. משל היה זה התחביב שלה. אבל ממש בכל הנוגע גם לנושאים אחרים, אנשים לא אוהבים שמוכרים להם, הם לא בוטחים במוכר, ולעיתים יש להם הרגשה שמנסים לסבן אותם.

הלקוח רוצה שיקשיבו לו, שיתנו לו אוזן קשבת, שיבינו בדיוק מהם צרכיו. בנוסף, אם נכוונה במהלך ניסיונות קידום קודמים, חשוב שיסביר מה הפריע לו בתקשורת עם החברה וכיצד היא לא פעלה נכון למענו. מכיוון שהקידום עולה לא מעט כסף, יש להעניק ללקוח את ההרגשה שהוא יקבל תמורה מלאה בעבור כספו, שההשקעה הייתה נכונה ושהאתר שלו אכן יקודם ושהוא יהיה שותף פעיל.

כיצד בעלי עסקים מצפים שינהגו כלפיהם?
בשל החשש לכישלון וניסיונות קודמים שהותירו טעם רע בפה, בעלי עסקים למדו עם הזמן לדעת בדיוק מה לדרוש, ואת זאת הצד השני חייב להבין ולקבל. חשוב שבעל העסק יפנים, שגם אם בעבר נחל כישלון בשל אי אילו סיבות, אסור לו להרים ידיים, ישנם אנשים שכן אפשר לסמוך עליהם ושהם ילכו לקראתו. על חברת קידום האתרים להעניק ללקוח תחושה שסוף סוף הוא נפל על העסק הנכון ושהוא נמצא בידיים טובות. שהוא הגיע לחוף מבטחים.

הלקוח מצפה לכך שיבינו במדויק מה הוא צריך, מה עלול להפריע לו, מה גרם לו לעוגמת נפש בעבר. בעל חברת הקידום, בראש ובראשונה חייב לגלות רצון לעזור ללקוח שלו ולא מיד למכור לו את שירותיו. כשבעלי עסקים נתקלים בחברות קידום אתרים, הם בסופו של דבר רוצים לפנות אליהם לשם קידום האתר ועל מנת שהעסק שלהם יהיה ממוקם בדף התוצאות הראשון של גוגל. חשוב מאוד להציע להם כמה אפשרויות שונות לעשות זאת. לבסוף, חיוני להעניק ללקוח את התחושה שחברת הקידום עומדת לצידו ונמצאת שם בעבורו, ואין זה משנה אם הוא חתם איתם על עסקה או לא. אחת השיטות הבטוחות להטמיע ביטחון בקרב הלקוח היא להציג בפניו עסקים אחרים שקודמו ולאילו תוצאות מצוינות הם הגיעו.
תגובות הוסף תגובה הוסף תגובה
2.
מאמר מעולה
04/10/16 02:18
מאת: דניאל
מאמר מעולה אהבתי מאוד
1.
פשוט מאמר מעולה
01/09/16 21:56
מאת: גיל
ממש מאמר מעולה אהבתי מאוד
 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק