איך להפוך את האתר שלנו למנצח - גולן קידום אתרים

איך להפוך את האתר שלנו למנצח - גולן קידום אתרים

גוגל היא מכונה מדהימה אשר מודדת גרפים, נתונים אשר היא עוקבת אחריהם
ובאמצעותם מנתחת את האתר, ושמה אותו בתוצאות הראויות תחת בחינות של המתחרים בדף.

 

מי אתה גוגל? שאלה קצת הזויה לא חושבים?


גוגל היא לא עוד סתם מכונה, היא מכונה נפלאה אם קוד מטורף וכמעט בלתי ניתן להבנה.
אבל יש למכונה הזאת כללים נוקשים, אם נעקוב וניישם את הכללים נמצא את עצמנו מהר מאוד בתוצאות נפלאות.
לפני מספר שנים מקדמי האתרים עשו מה שבא להם ועבדו אל גוגל, השתמשו בכל מיני טכניקות שכיום פסולות, וזה עבד להם מצוין (לפחות עד שנת 2012)
כיום זה נפסק, הגלגל הסתובב והטכנולוגיה התקדמה וכך גם גוגל, ולכן קשה מאוד לעבוד אליה בכל מיני מניפולציות.
גוגל מציבה תנאים, פרמטרים, בדיקות, ודברים שפשוט אי אפשר לזייף!

 

אז איך להפוך את האתר שלנו למנצח בעיני גוגל

אנחנו מאוד רוצים שגוגל ישים אותנו בעמוד הראשון, בייחוד במצב של היום.
הכלכלה הישראלית מחייבת אותנו להיות אגרסיביים בתחומנו, כי כיום קשה מאוד להרוויח כסף.
היום הכל כל כך יקר, כולם רואים בכולם כסף מהלך, והכלכלה הישראלית היא לא ממש לטובתנו.
לכן בשביל להכניס יותר מכירות וכסף לעסק, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להישאר מאחור.

 

אז איך אנחנו באמת נראה לגוגל שאנחנו מיישמים את החוקים שלו ושהאתר שלנו באמת איכותי?

פשוט, באמצעות מספר פעולות אשר נדגיש מיד.

1. התוכן הוא המלך – משפט זה כבר לעוס בתוך התת מודע שלנו יותר מידי שנים.
אבל עדיין אין מה לעשות, התוכן הוא המדד העיקרי של גוגל לבדוק אם האתר שלנו ראוי מעל כולם.
אחזור ואומר - הקפידו על תוכן איכותי ומקורי, ובעל אמינות, שלא בא רק למכור לגולש.
בא גם לתת מענה וערך עבורו, התוכן חייב להיות בשפה נאותה ובגובה העיניים, להיות מסקרן ויחד עם זאת לתת תחושה לגולש שהוא רוצה עוד.
2. גיבור של העין – גוגל מקדם אותנו ומזכה אותנו על נקודות, בונוסים אשר אנחנו אוספים.
עיצוב האתר בא לידי ביטוי בצורת ההגשה שלנו לצד הגולשים שלנו, אם האתר שלנו יעוצב ויתן נוחות לגולש, זה יגרום לנו להרוויח עוד מספר דקות בזכות העיצוב הגרפי.

עיצוב גרפי נותן עוד מספר נקודות ללא ספק, חוויות הנחיתה אצל הגולש, תפיסת העין, וכדומה.
3. מבנה האתר – הנוחות והגישה לתפריטים ולמבנה הכללי של האתר, משיגה לנו נקודות נוספות בעיני הגולשים וכך גם בעיני גוגל.

ככל שהאתר שלנו יהיה נגיש ונוח יותר, חווית הגלישה תהיה גבוהה יותר.
זכרו: הלקוחות של גוגל הם "הגולשים שלנו" ואם ניצור חווית גלישה ברמה גבוהה כך נקבל נקודות מגוגל ובלי הפסקה.

כמה טיפים על יצירת תוכן איכותי:


קהל יעד - כתבו תוכן אשר מותאם לקהלי היעד שלכם.
תוכן שבלתי ניתן לעצירה - צרו תוכן שהגולשים שלכם לא יוכלו להפסיק לקרוא, להתמכר אליו ולרצות עוד בכל פעם מחדש. תוכן שמשדר סקסיות ויחד זאת רלוונטיות בלתי פוסקת.


תוכן שהגולשים יאהבו - כתבו על דברים חדשים על נושאים מרתקים, בקיצור כתבו על דברים שהגולשים שלכם אוהבים!
קהילה מפולחת תוכן - באמצעות תוכן איכותי ומעמיק תיצרו קהילה ייעודית שתפרסם את המאמרים שלכם ותיצור קישורים ללא התערבותכם האישית.

אז איך יודעים מה הגולשים שלנו באמת אוהבים? נטרפים? ומשוגעים אחריו?

גוגל פיתחה לפני שנים תוכנה אינטרנטית בשם Google Analytics
המאפשרת לנו לראות מה מתרחש באתר שלנו ע"פ גרפים וסינון זמנים שונים.
בתוך התוכנה יש כלי מיוחד שמאפשר לנו לראות כמה אחוזים מהגולשים אהבו את דפי Y ואת דפי X
ובכך נדע מה בדיוק מסקרן ומעניין את הגולשים שלנו, איזה תכנים בולטים, ואיזה פחות.
כמעט בוודאות נדע מהו המאמר הבא שנכתוב!

רוצה להגיב?

 
תגובות הוסף תגובה הוסף תגובה
 
תפריט דף הבית טלפוןפייסבוק